Abstrakty
Wskazówki dotyczące przygotowania STRESZCZEŃ do materiałów konferencyjnych
Streszczenia należy przygotować w j. polskim i w j. angielskim, na odrębnych stronach (strona w formacie B5: 18,2 × 25,7 cm). Wzór streszczenia zamieszczono poniżej.
- Czcionka całego tekstu – Times New Roman 10 pkt. (z wyjątkiem tytułu – 12 pkt.).
- Interlinia 1,0.
- Tekst wyjustowany.
- Marginesy (lewy, prawy, górny i dolny) – 2 cm.
- Tytuł: czcionka 12 pkt., bold; podwójny odstęp między tytułem a nazwiskiem(kami) autora(ów).
- Autorzy: podkreślić nazwisko osoby prezentującej pracę; podwójny odstęp między nazwiskiem(kami) i adresami; przy pracach wielo autorskich należy użyć indeksu górnego.
- Adres e-mail do korespondencji; podwójny odstęp między adresem e-mail i słowami kluczowymi.
- Słowa kluczowe – max 5 słów.
- Tekst streszczenia – max 300 wyrazów.
- Po tekście streszczenia należy podać: 1) informację o źródle finansowania badań; 2) informację o wcześniejszej prezentacji (kiedy i gdzie materiał był prezentowany), jeżeli temat i tekst są identyczne lub tylko nieznacznie zmienione w sposób, który nie wnosi do materiału nowych treści.
- Wszystkie nazwy łacińskie należy pisać kursywą.
Streszczenia prosimy przesyłać pocztą elektroniczną w formacie Word.doc do dnia 30.04.2019 r., na adres: hanna.stepniewska@urk.edu.pl
WZÓR STRESZCZENIA w j. polskim
Redaktor strony: dr inż. Piotr Pacanowski